תוכנית פעולה שיווקית - Go-To-Market Plans
תכנון נכון של מהלכי כניסה לשווקי יעד חדשים
מאסטרטגיה שיווקית ועד ליישומה - הכנת תוכניות פעולה אופרטיביות בהתאמה לשווקי-יעד
מדוע אני זקוק לתכנית פעולה?
תכנון נכון של מאמצי השיווק שלך, עלויות כניסה וקיצור time-to-market
לייצר חשיפה אפקטיבית של המוצר שלך תוך התחשבות בתקציב ומשאבים
תכנית פעולה נכונה תבטיח הגעה מהירה ויעילה ללקוחות המטרה שלך
מה זה כולל ואיך מתנהל התהליך?
נגבש עבורכם את האסטרטגיה השיווקית: תמהיל מוצרים, קהלי מטרה, סגמנטים/ורטיקלים, ערוצי הפצה, מודלים עסקיים ותמחיר, הצעת הערך – בידול, מיצוב ויתרון תחרותי
נבצע יחד סקירה של הסביבה העסקית בשוק היעד: מאפייני השוק וגודלו, פוטנציאל שוק, מגמות בענף ונתוני מאקרו. שחקנים מרכזיים וגורמים ענפיים, מובילי דיעה, מתחרים, מפיצים וערוצי הפצה. סגמנטים וורטיקלים וסוגי לקוחות. הבנת חסמי כניסה, דרישות רגולציה, סיכונים והזדמנויות.
נגבש טקטיקת כניסה לשוק היעד – נבחן ונשקול דרכי פעולה מומלצות וחלופות. נבין משמעויות, עלויות כניסה, נזהה סיכונים אפשריים לצד חוזקות ויתרונות שלנו מול מתחרים
נבחר את ערוץ ההפצה המועדף ואת פרופיל המפיץ המתאים למוצר.
נדייק את הבנתנו לגבי מאפייני לקוח הקצה ומקבלי החלטות בארגון הלקוח.
נתכנן את מהלכי החשיפה השיווקית למוצר או לשירות – פלטפורמות ואמצעי שיווק, שימוש ברשתות חברתיות, פרסום וקמפיינים בדיגיטל.
נגדיר יעדים – אסטרטגיים, שיווקיים ויעדי מכירות. מה נרצה להשיג בתוך 3 שנים? כמה מוצרים אנחנו מצפים למכור? כמה לקוחות נרכוש? איזה נתח שוק נתפוס?
נכתוב תוכנית פעולה – בה יפורטו הפעילויות והמאמצים המרכזיים עם תאריכי יעד ועלויות תקציביות. תוכנית הפעולה תסמן את אבני הדרך והציר הקריטי להבטחת ההצלחה בהשגת היעדים שהוגדרו.
נסיים בהכנת תכנון מפורט של תקציב השיווק ו…נצא לדרך!