ניהול זמן, עומסים ומורכבות

במה עוסקת ההרצאה:

ניהול זמן – כולנו נתקלנו במושג זה במסגרת תפקידו המקצועי או בהקשר של התנהלותנו בחיינו הפרטיים.

המודל 'חשוב-דחוף' כמודל מרכזי לניהול זמן – האם הוא באמת עובד במאה ה 21?

המציאות המורכבת בה אנו חיים, קצב ההתפתחות סביבנו בכל החזיתות, ומהירות השינויים הגיעה לדרגה שהיא מעבר ליכולת התפיסה של הפרט.

בין אם אתם מנהלים, בעלי תפקידים או עצמאיים, אנו מוצאים את עצמנו פועלים תחת עומסים רבים,  שינויים תכופים, דרישות סותרות, קונפליקטים ורמת מורכבות גבוהה מאשר בעבר.

אנו נדרשים להגיב לאירועים בלתי מתוכננים כדבר שבשגרה.

למעשה – 'שינוי' הוא הקבוע היחידי!

איך אם כן מתנהלים במציאות שכזאת? מה הם הכלים שיכולים לסייע לנו להתמודד נכון יותר, להגיע להישגים טובים יותר ובאופן הרצוי עבורנו במצב הנתון?

מה הם הכלים בהם משתמשים מצליחנים ומנהלים בכירים בניהול משימות?
מה שונה באופן התנהלותם, שמאפשר להם לשמור על איכות חיים גבוהה, תוך שהם פועלים ברמת עומסים גבוהה, בריבוי משימות, קונפליקטים ומורכבות?

אני מזמין אתכם להיות אדונים למרחב הזמן שלכם!

קהל יעד:

מנהלים בתפקיד ניהולי ראשון

בעלי תפקידים ואנשי עסקים המצויים בעומס-יתר / רמת מורכבות גבוהה

לאחר קידום בתפקיד או שינוי ארגוני

 

משך ההרצאה: כשעה וחצי.